چیزهایی که باید برای ساخت استخر بدانید (قسمت اول)
نوشته شده توسط : estakhrbama

ابتدا از همه اگر دلیل اول شما برای ساخت استخر این است برادر شما، همسایه و یا دوستتان در خانه خود استخر دارد، بهتر است تجدید نظر کنید. برنامه ریزی، ساخت و نگهداری استخر شاید در نگاه اول خیلی پیچیده نباشد. استخر یک عضو جدید از خانه شما میشود، عضوی که تاثیر بسزایی در فضای باز خانه ایجاد میکند. این تغییرات میتواند باعث تغییر شیوه زندگی نیز شود، البته تاثیرات مثبت، همانند ایجاد سرگرمی، تفریح با خانواده و ورزش و تندرستی بیشتر. البته این نکته را نباید فراموش کرد که ساخت و نگهداری استخر جدای از اینکه یک سرمایه گذاری محسوب میشود، میتواند هزینه های غیرقابل پیش بینی نیز داشته باشد. آیا آماده شیرجه زدن هستید؟

چرا یک استخر میخواهید؟
چیزهایی که باید برای ساخت استخر بدانید (قسمت اول)

بهترین پیشنهاد این است که نظر تمامی افراد خانواده درباره ساخت استخر را در یک جلسه بپرسید و یادداشت کنید، چه نظرات موافق و چه نظرات مخالف. اینگونه راحت تر میتوانید تصمیم بگیرید که آیا ساخت استخر منطقی است یا خیر.
از استخر چه استفاده ای قرار است بشود؟
چیزهایی که باید برای ساخت استخر بدانید (قسمت اول)

آیا برای مسابقات شنا تمرین میکنید؟ آیا پزشک شما به دلایل درمانی به شما پیشنهاد آب درمانی در استخر را داده است؟ آیا میخواهید در استخر تنها به تفریح بپردازید و دوستان خود را دعوت به استخر کنید؟ آیا برای فرزندان خود قصد ایجاد یک تفریح تابستانی را دارید؟ در این مرحله بهتر این است که تعیین کنید چه کسی یا کسانی از خانواده شما از استخر استفاده میکند و نحوه استفاده آن چگونه است.
چه نوع استخری میخواهید؟
چیزهایی که باید برای ساخت استخر بدانید (قسمت اول)

استخر انواع بسیاری دارد، طوری که از فکر شما بسیار فراتر میشود. انواع اشکال، اندازه ها و ترکیب ها. این بخش یکی از سرگرم کننده ترین بخش های پروژه ساخت استخر است. همانند زمانی که قصد دارید یک وسیله تازه برای خانه تان بخرید، برای استخر نیز میتوانید شروع به مطالعه کنید و همچنین با کارشناسان استخر باما تماس بگیرید و اطلاعات خود را تکمیل کنید.
ساخت استخر در چه اندازه و چه شکلی؟
چیزهایی که باید برای ساخت استخر بدانید (قسمت اول)

اگر یک خانه بزرگ دارید، پس شما خوش شانس هستید! در زمینه اندازه و شکل استخر دست شما و طراح استخر بسیار باز است و عملا محدودیت خاصی برای طراحی و ساخت استخر به وجود نمی آید، مگر اینکه شما بخواهید با سلیقه خودتان تغییراتی را ایجاد کنید. اما اگر خانه شما کوچک است، در این زمان خلاقیت طراح ، طراحی خاص و سبک و اجرای متفاوت میتواند کمک شایانی به شما نماید تا یک استخر عالی در حیاط خانه خود داشته باشید.
طراحی، راه اندازی و ساخت استخر
در قسمت اول از مقاله به مقوله های مهم دلیل داشتن استخر، نحوه استفاده از آن، نوع و طراحی آن پرداختیم. در قسمت بعدی به دیگر عوامل مهم در ساخت استخر که شما باید بدانید خواهیم پرداخت. شرکت استخر باما با تجربه ۷ ساله خود در زمینه ساخت و راه اندازی استخر ، سونا و جکوزی در شهرهای کرج، تهران، ساوجبلاغ، دماوند، محمدشهر، آبعلی، هشتگرد، رودهن، سهیلیه، پردیس، کردان، جاجرود، آبسرد، طالقان، مهرشهر، فشم، چالوس، ملارد، میگون، فرمانیه، نیاوران، ونک، سعادت آباد، لواسان، مشکین دشت، شهریار، گوهردشت، فردیس، جهانشهر، عظیمیه، اندیشه، شهرک غرب، شمیران، تجریش، فیروزکوه، گچسر، رودسر، مرزن آباد، صادقیه، اکباتان، کلاردشت، سیاه بیشه، نمک آبرود، کلارآباد، جردن، صادقیه، عباس آباد، رشت، فومن، لویزان، گیشا، ولنجک، تنکابن، رامسر، ماسال، تالش، اسالم، ماسوله، سنگر، زیباکنار، متل قو، لاهیجان، سلمان شهر، کیاشهر، لنگرود،چمخاله، کلاچای، رویان، نور، ایرانشهر، چمستان، ایزدشهر، آمل، بابل، قائم شهر، فریدون کنار، بابلسر، خزرشهر، بهشهر، گرگان و ساری، آماده ارائه مشاوره به تمامی هموطنان عزیز از سراسر کشور می باشد.

مطالب مرتبط :
 




:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: